Jednotka 1,6 l DIT, která je nejnovějším přírůstkem do rodiny motorů SUBARU BOXER, vykazuje ideální rovnováhu v otázkách hospodárnosti, vysokého výkonu a nízkých emisí. Motor využívající přímé vstřikování paliva a turbodmychadlo Twin Scroll dosahuje vyššího výkonu při nižší spotřebě paliva, a to s nižším zdvihovým objemem než jednotky předchozích generací.
Řidiči toužící po ještě atraktivnějších zážitcích za volantem mohou přepnout do režimu ručního řazení a měnit rychlostní stupně pomocí páček pod volantem. Virtuální šestistupňová manuální převodovka tak při sportovní jízdě nabídne bleskovou odezvu, kterou byste od samočinné převodovky CVT rozhodně nečekali.
Systém SI-DRIVE (zkr. SUBARU Intelligent-Drive) umožňuje vybrat si z různých charakteristik motoru a řazení v souladu se způsobem jízdy řidiče, očekáváním od vozidla a aktuální jízdní situací. Nabízí dva odlišné režimy: Intelligent a Sport. V režimu Intelligent zajišťuje hladší zrychlování a hospodárnější chod, zatímco režim Sport je koncipován pro atraktivnější požitek z jízdy s vyšším výkonem a působivější akcelerací.
Díky unikátní konstrukci motoru SUBARU BOXER jsou válce umístěny po obou stranách klikového hřídele v úhlu 180 stupňů proti sobě. Profil je tak nižší a plošší než u motorů odlišné konstrukce. Motor (a tedy i celý vůz) má tak nižší těžiště, což přispívá k lepšímu pocitu rovnováhy.
Písty s protiběžným chodem— na rozdíl od tradičních řadových nebo vidlicových agregátů— se z podstaty vyznačují protichůdným působením pohybových sil, čímž napomáhají eliminovat vibrace bez nutnosti používat vyvažovací hřídele, které pouze zvyšují hmotnost i složitost celého ústrojí.
Všechny těžké pohyblivé komponenty v plochém motoru s protiběžnými písty – ojnice, písty, vačkové hřídele a rozvodový mechanizmus – jsou v jedné rovině a současně co nejníže. Modely SUBARU mají oproti jiným vozům s řadovým nebo vidlicovým uspořádáním válců výrazně nižší těžiště, což přináší mnoho výhod v otázkách ovladatelnosti i jízdních schopností.
Když SUBARU jako první na světě představilo svůj osobní vůz se stálým pohonem všech kol, jednalo se o zcela novou koncepci a SUBARU tím navždy dokázalo změnit vnímání technologie AWD v očích veřejnosti. Nastolený trend pokračuje nejnovější verzí bezestupňové převodovky Lineartronic, kterou používá Levorg. Lehká převodovka s příkladnou odezvou mění zaběhnuté zvyklosti svojí až nečekanou přesností a živou odezvou.
Bezestupňová převodovka Lineartronic v modelu Levorg, nezatížená pevnými převodovými stupni jako tradiční automatická ústrojí, využívá neomezené množství převodových poměrů tak, aby motor za všech situací pracoval ve správném rozsahu otáček s ohledem na hladkou akceleraci i nízkou spotřebu paliva.
Subaru pro model Levorg kompletně přepracovalo převodovku Lineartronic s cílem zmenšit její rozměry při současném zvýšení účinnosti. Kvůli kompaktnějším rozměrům a co nejúčinnějšímu chodu bylo nutné provést konstrukční změny i v případě klíčových komponent, jako je řetěz nebo řemenice.
Záběr za všech podmínek. Stálý pohon všech kol Symmetrical AWD je právem uznávanou technologií po celém světě. Když si to obtížné jízdní podmínky žádají, dokáže rovnoměrně rozdělovat hnací sílu na všechna čtyři kola, a nabídnout tak příkladnou kontrolu a vyváženost i tam, kde jiná vozidla sotva klopýtají. Výhody jsou zřejmé již na první pohled – vyšší jistota při průjezdu zatáčkami, lepší záběrové schopnosti na kluzkých površích a působivější akcelerace. Řízení vozu je v konečném výsledku snazší, bezpečnější a současně i zábavnější.
Nezávislé zavěšení všech kol modelu Levorg bylo navrženo tak, aby podvozek účinně odfiltroval vibrace a rázy od povrchu vozovky v zájmu bezpečnější a jistější jízdy. Řidič současně povrch vozovky lépe vnímá, a může si tak vychutnat skutečně osvěžující požitek z jízdy.
Systém VDC (Vehicle Dynamics Control) využívá celou řadu senzorů ke sledování a analýze pohybu vozidla ve vztahu k pokynům od řidiče a jízdním podmínkám. Ve snaze pomoci řidiči s lepší kontrolou nad vozem pak stabilizační systém VDC přizpůsobuje rozdělení hnacího momentu v rámci pohonu AWD, výkon motoru a brzdnou sílu působící na každé z kol, což se projevuje vyšší předvídatelností vozu a celkově bezpečnější jízdou. Funkce aktivního směrování točivého momentu strategicky působí brzdnou silou tak, aby se točivý moment v zatáčkách přesouval více na vnější kola v zájmu lepší odezvy od řízení a vyšší míry kontroly.