Stabilizační systém VDC pomocí řady senzorů nepřetržitě sleduje a vyhodnocuje, zda vůz pokračuje ve správném směru dle pokynů řidiče. Pokud se vůz blíží k mezím stability, upraví se rozdělení točivého momentu systému AWD, výkon motoru a brzdná síla na každém z kol tak, aby vůz neztratil požadovaný směr.
Nejdůležitějším systémem pro předcházení nehodám v každém vozu Subaru je samotný řidič. Proto byl Levorg navržen tak, aby zajistil optimální výhled všemi směry, ovšem při zachování všech parametrů konstrukční pevnosti a bezpečnosti. Lepší výhled pomáhá řidiči k lepší kontrole a schopnosti odhalovat možná nebezpečí dříve, než začne hrozit riziko nehody.
Kotoučové brzdy na všech čtyřech kolech jsou vzadu osazeny lehkými hliníkovými třmeny k citlivému dávkování brzdné síly. Součástí systému ABS je funkce elektronického rozdělování brzdné síly, aby byl tlak vyvíjený brzdami optimálně rozdělen mezi nápravy podle zatížení vozidla. S ohledem na předvídatelný a kontrolovatelný brzdný účinek v nouzových situacích pak Levorg používá i brzdový asistent a systém překlenutí brzd.
Systém SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection) prostřednictvím senzorů kolem vozidla upozorňuje na jiné automobily nacházející se ve slepých úhlech výhledu vzadu, čímž zvyšuje bezpečnost při přejíždění z pruhu do pruhu. Dokáže vás také upozornit na nebezpečí kolize při couvání do ulice, kde mohou právě projíždět jiné automobily.
Pokud jde o otázky bezpečnosti, všechny vozy Subaru překonávají běžně používané postupy, a výjimkou není ani Levorg. K dosažení mimořádných bezpečnostních parametrů je nutné opustit konvenční způsob myšlení. Konstrukce karoserie a podvozku modelu Levorg proto v případě čelní kolize napomáhá k bezpečnému zasunutí motoru SUBARU BOXER společně s převodovkou pod vozidlo, aniž by byl narušen životní prostor pro cestující. To je příklad dalšího řešení, které majiteli Levorgu dodává tak ceněný pocit bezpečí.
V případě nehody chrání cestující celý arzenál standardně dodávaných prvků bezpečnostní výbavy, jako jsou čelní airbagy SRS*, boční airbagy pro přední cestující, hlavové záclonové airbagy SRS*2 a kolenní airbag SRS*2. Výškově nastavitelné bezpečnostní pásy pro přední cestující jsou vybaveny předpínači k bezpečnému přidržení pasažérů v případě nehody, stejně tak jako omezovači
zátěže, které zabraňují nadměrnému působení sil v oblasti hrudníku. Na maximální bezpečnost cestujících je pamatováno i v případě nárazu do vozidla zezadu. Přední sedadla jsou vybavena tuhým rámem a pevnými opěrkami hlavy. Upevnění vnitřních pružin sedadel je řešeno s ohledem na optimální pohlcování nárazové energie. Kombinace všech opatření napomáhá snížit případné riziko poranění krční páteře.
Konstrukce karoserie Levorgu s prstencovými výztužemi funguje z pohledu cestujících jako brnění. Je to ochranný bezpečnostní plášť vestavěný do střechy, dveří, sloupků a podlahy vozidla. Díky konstrukci využívající strategicky rozmístěné vysokopevnostní materiály je nárazová energie v případě nehody odvedena mimo prostor pro cestující. Přestože je rám celkově pevnější a vykazuje vyšší torzní tuhost, zůstává i nadále lehký.