e-BOXER

Subaru Forester

Pokročilá pohonná jednotka SUBARU

Soustava SUBARU e-BOXER kombinuje zážehový motor SUBARU BOXER o objemu 2,0 litru s elektromotorem. Automaticky reguluje souhru obou motorů a využívání jejich výkonu podle aktuální jízdní situace a požadavků řidiče. Výsledkem je nízká hlučnost, plynulý projev, hospodárnost i dynamika. Plochá koncepce s uložením v podélné ose vozu snižuje těžiště celého vozu a společně se symetrickým pohonem všech kol Symmetrical AWD přináší mimořádnou stabilitu a obratnost.

 


Motor SUBARU BOXER
  • Max výkon: 110 kW (150 k) / 5600 - 6000 ot./min.
  • Max toč. momrént: 194 Nm / 4000 ot./min.

Motor
  • Max výkon: 12,3 kW (16,7 k)
  • Max toč. moment: 66 Nm (6.7 kgfm)

Akcelerace, lehké zatížení: EV mód

Energii dodává pouze elektromotor pro tichou a úspornou jízdu. Řízení EV se aktivuje za jízdních podmínek, kdy není výkon motoru efektivní.*

Střední zatížení: Asistence elektrického motoru

Výkon je dodáván jak motorem, tak elektromotorem pro pohodlné a plynulé zrychlení.

Velké zatížení: Benzínový motor v činnosti

Při vyšších rychlostech, kdy je účinnost motoru dobrá, se elektromotor zastaví a výkon je dodáván pouze z motoru pro sportovní a silný zážitek z jízdy. V případě potřeby se motor regeneruje, aby se baterie dobila.

Decelerace: Rekuperace, dobíjení baterie

Baterie se účinně dobíjí regenerací při brzdění a zpomalování.

* Podívejte se na podmínky

* Motor se může v určitých jízdních situacích spustit.

Provoz systému se může lišit v závislosti na faktorech, jako je jízda, stav vozovky a vozidla.