Vlastní technologie Subaru jsou zárukou, že každé Subaru nabízí kromě dynamiky, komfortu, bezpečnosti a spolehlivosti také potěšení z jízdy a klid mysli pro každého cestujícího.
Motor SUBARU BOXER přináší dokonalou symetrii, jeho klikový hřídel je v ose se spojovacím hřídelem. Klasická koncepce s motorem vpředu a pohonem zadních kol je umocněna posunutím motoru více dozadu a níže.
Motor SUBARU BOXER
SUBARU BRZ pohání plochý čtyřválec SUBARU BOXER s objemem 2,4 litru a dvojitým vstřikováním D-4S*, který je pro snížení těžiště umístěn extrémně nízko. Tím přispívá k mimořádné obratnosti a vyváženosti při jízdě v zatáčkách. Motor při zachování kompaktnosti a nízké hmotnosti nabízí více výkonu, rychlejší reakce a mohutnější točivý moment v celém rozsahu otáček.
*Toyota D-4S je ochrannou známkou společnosti Toyota Motor Corporation.
Vyváženost a kontrola
Díky protichůdným pohybům pístů Motor SUBARU BOXER přirozeně generuje méně nežádoucích vibrací než jiné typy motorů.
Přirozená vyváženost
Plochá koncepce motoru se vyznačuje značnou tuhostí a současně přirozenou vyvážeností. Proto produkuje výrazně méně vibrací než ostatní typy motorů.
2,4 litru DOHC SUBARU BOXER
MAX. VÝKON: 172 kW (234 k) při 7000 ot./min
MAX. TOČIVÝ MOMENT: 250 Nm při 3700 ot./min
Drive Mode
Vyberte si z pěti jízdních režimů (Normal, Snow*, Sport*, Track a VDC OFF) tak, aby odpovídaly stavu vozovky a způsobu, jakým chcete jet. Informace zobrazené na LCD displeji se mění s každým režimem.
* K dispozici pouze u modelů 6AT.
Aerodynamika
SUBARU BRZ bylo zkonstruováno s důrazem na snížení aerodynamického odporu při současném zvýšení jízdní stability. Mnoho jeho prvků, jako například spoiler na zádi, podběhy kol nebo boční prahy, je navrženo tak, aby při zvýšení přítlaku měly menší odpor.
Vyváženost a kontrola
Téměř dokonalé rozložení hmotnosti mezi přední a zadní nápravou přináší SUBARU BRZ ohromující vyváženost a fascinující kontrolu nad gripem zadních kol při akceleraci, brzdění i zatáčení. Tím řidiči pomáhá najít tu správnou jistotu i při velmi sportovním stylu jízdy.
Nízké těžiště
SUBARU BRZ s pohonem zadních kol a plochým motorem SUBARU BOXER má hmotnost koncentrovanou velmi nízko, s těžištěm pouhých 456 mm* nad silnicí. Pro ultra hbitou obratnost, která je u sportovních vozů pro každého řidiče zdrojem potěšení z jízdy, došlo nejen ke snížení těžiště, ale i hmotnosti.
*Hodnota se může změnit v závislosti na modelu a vychází ze standardizovaného měření společnosti SUBARU CORPORATION.
Lehká karoserie
I přes zlepšení bezpečnosti a zvýšení tuhosti karoserie se podařilo snížit hmotnost vozu. Zesílení konstrukce a používání materiálů tvářených za tepla, včetně vysokopevnostních ocelí, z hliníku vyrobená kapota, střecha a přední blatníky přispívají ke snížení hmotnosti a zlepšení agility.