Klíč spočívá v tom, kolik energie motor dokáže generovat z minimálního množství paliva a jak lze tento výkon účinně přenést na kola bez ztráty v přenosové...
Nový motor BOXER má větší zdvih a kompaktnější tvar spalovacích prostorů, stejně jako dvojité proměnné časování AVCS zvyšující účinnost sání a výfuku, lehčí písty a vykazuje...
Motor SUBARU BOXER s přímým vstřikováním paliva
První motor Subaru s přímým vstřikováním paliva využívá technologii přímého vstřiku, která zaručuje přesné dávkování paliva, což umožňuje použít...
Převodovka Lineartronic CVT
Podélně uložená převodovka Lineartronic s plynule měnitelným převodem byla zkonstruována přímo u Subaru. Udržováním motoru v nejúčinnějším...
AVCS
Mechanismus proměnného časování snižuje spotřebu paliva a zvyšuje výkon tím, že optimálním řízením sacích ventilů zlepšuje proces sání. Jednotka AVCS řídí způsob, jakým se...
Subaru Hybrid
Víc než jen úspora paliva
Pokročilejší, exkluzivně pro hybridní vozy navržená pohonná jednotka
Motor a převodovka Lineartronic (CVT) byly exkluzivně přepracovány pro hybridní modely. Subaru se podařilo dosáhnout vyšší účinnosti motoru tím, že u nové generace motoru Boxer zachovalo vysoký objem a zároveň došlo ke zvýšení kompresního poměru a k minimalizaci tření uvnitř motoru na úplné minimum. Kromě toho může motor plynule startovat i za plně elektrického režimu, jde o zdokonalenou funkci Auto Stop Start.
Optimální řízení v závislosti na jízdních podmínkách
Se spalovacím motorem jakožto základním zdrojem výkonu, jsou motor i elektromotor řízeny tak, aby pracovaly v situacích a podmínkách, ve kterých se jejich silné stránky uplatní nejlépe. Aktuální toky energií, jako například výkon motoru, elektrická energie a stav akumulátoru, se zobrazují na multifunkčním displeji. Současně systém spolupracuje s asistenčním systémem EyeSight. Je-li aktivní adaptivní tempomat, vozidlo jede v nastavené vzdálenosti za vozem vpředu a pro co nejvyšší úsporu paliva maximálním způsobem využívá jízdy čistě na elektrický proud.
Kompaktní konstrukce bez omezení praktičnosti
Stejně jako u většiny baterií jsou nikl-metalhydridové akumulátory a vysokonapěťové komponenty, jako invertory a měniče, sjednoceny do kompaktního uspořádání. Hybridní modely byly zkonstruovány tak, aby co nejméně omezovaly zavazadlový prostor a prostorný interiér.
Podvozek laděný pro hybridní modely
Podvozek byl speciálně naladěný pro hybridní modely. Vysokovýkonné tlumiče, které potlačují lehké vibrace a náklony karoserie a zvyšují tuhost zadního zavěšení, zaručují vysoce kvalitní jízdu, stejně jako snadnou sportovní ovladatelnost vozu. Navíc, špičkové dynamické vlastnosti napomáhají předcházet nehodám.
Co je to Subaru Hybrid? Odpověď není pouze úsporný automobil, ale také vůz poskytující potěšení z jízdy. Těžké komponenty, jako jsou motory a akumulátory, jsou namontovány v jedinečném symetrickém uspořádání, které nemá vliv na základní vlastnosti symetrického pohonu všech kol Symmetrical AWD. Výsledkem jsou přímé reakce na řízení, jakými ostatní hybridní automobily nedisponují, extrémně stabilní jízdní vlastnosti a jednoduše vynikající spotřeba paliva. To je zcela evidentní rozdíl v porovnání s běžnými hybridními vozy, jejichž jediným cílem je dosáhnout nižší spotřeby paliva. Subaru je i v tomto specifické.