Sportovně naladěný podvozek
Konstrukce podvozků WRX STI staví na bohatých zkušenostech s nemilosrdnými podmínkami závodů, intenzivním testování a pokrocích v oblasti materiálového a konstrukčního inženýrství. Klíčovým tématem vývojového projektu byla výjimečná stabilita a bleskově rychlá odezva. Proto se v nosných částech široce uplatnila vysokopevnostní ocel ke zvýšení torzní tuhosti a snížení celkové hmotnosti vozidla. Podle náročných standardů bylo odladěno i zavěšení, kde jsou použity tužší stabilizátory a pružiny, ale i další vylepšení, jako např. tužší pouzdra s unibalovým uložením. Díky tomu se podařilo umně vyvážit tuhost a poddajnost, aby vůz poskytovat okamžitou odezvu a nevídaně těsné propojení mezi řidičem, jeho vozem a silnicí.
Aktivní směrování točivého momentu
Díky této technologii je ovládání vozu ještě přesnější, abyste se ještě více přiblížili hranicím fyzikálních zákonů. Když najíždíte do zatáčky a opřou se do vás síly bočního zrychlení, systém dokáže přesměrovat výkon na vybraná kola, abyste neopustili zamýšlenou trajektorii jízdy. To znamená, že vaše WRX STI reaguje na pokyny od volantu rychleji, s intenzivnějším vtažením řidiče do děje.