LEVORG

NAVRŽEN PRO REÁLNÉ POTŘEBY KAŽDODENNÍHO ŽIVOTA.

A PRO VŠECHNO, ČEHO V NĚM CHCETE DOSÁHNOUT.

Aktivní bezpečnost

Paket vyspělých bezpečnostních systémů: Systém Subaru pro detekci vozidel vzadu (SRVD)<sup>*1*2</sup>

Paket vyspělých bezpečnostních systémů: Systém Subaru pro detekci vozidel vzadu (SRVD)*1*2

Systém SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection) prostřednictvím senzorů kolem vozidla upozorňuje na jiné automobily nacházející ...

Paket vyspělých bezpečnostních systémů: Asistent dálkových světel (HBA)<sup>*1*2</sup>

Paket vyspělých bezpečnostních systémů: Asistent dálkových světel (HBA)*1*2

Asistent dálkových světel přispívá k lepší viditelnosti i bezpečnosti za jízdy v noci automatickým přepínáním dálkových a potkávacích světel Levorgu podle aktuálních jízdních podmínek.

Výhled všemi směry

Výhled všemi směry

Nejdůležitějším systémem pro předcházení nehodám v každém vozu Subaru je samotný řidič. Proto byl Levorg navržen tak, aby ...

Brzdy

Brzdy

Kotoučové brzdy na všech čtyřech kolech jsou vzadu osazeny lehkými hliníkovými třmeny k citlivému dávkování brzdné síly. Součástí ...

Stabilizační systém VDC

Stabilizační systém VDC

Stabilizační systém VDC pomocí řady senzorů nepřetržitě sleduje a vyhodnocuje, zda vůz pokračuje ve správném směru dle ...

* Podívejte se na podmínky

*1 Řidič je vždy zodpovědný za bezpečný způsob řízení a dodržování dopravních předpisů. Pro bezpečnou jízdu se prosím nespoléhejte pouze na prvky pokročilého bezpečnostního systému Advanced Safety Package. Funkce tohoto systému mají svá omezení. Podrobné informace o provozu a omezeních systému najdete v návodu k obsluze. O podrobnější informace požádejte svého prodejce.
*2 Volitelné.

Pasivní bezpečnost

Speciálně rozvržená kabina pro zvýšení ochrany

Speciálně rozvržená kabina pro zvýšení ochrany

Pokud jde o otázky bezpečnosti, všechny vozy Subaru překonávají běžně používané postupy, a výjimkou ...

Prstencové výztuže karoserie

Prstencové výztuže karoserie

Konstrukce karoserie Levorgu s prstencovými výztužemi funguje z pohledu cestujících jako brnění. Je to ochranný ...

Airbagy SRS<sup>*1</sup>

Airbagy SRS*1

V případě nehody chrání cestující celý arzenál standardně dodávaných prvků bezpečnostní výbavy, jako jsou čelní ...

Přední sedadla s omezením rizika poranění krční páteře při nárazu do vozidla zezadu

Přední sedadla s omezením rizika poranění krční páteře při nárazu do vozidla zezadu

Sedadla byla navržena tak, aby poskytla co nejvyšší pohodlí a mimořádnou oporu za volantem, ale současně i napomohla chránit před poraněním krku v případě nárazu do vozidla zezadu.

Opěrky hlavy na předních sedadlech

Opěrky hlavy na předních sedadlech

Opěrky hlavy, nastavitelné výškově i podélně, byly navrženy s ohledem na cestující různého vzrůstu a s různými osobními preferencemi nastavení.

5 hvězdiček v testech Euro NCAP<sup>*2</sup>

5 hvězdiček v testech Euro NCAP*2

Levorg stanovuje standard bezpečnosti a ochrany cestujících. Je pečlivě navržen a zkoumán, a i proto Levorg září ...

* Podívejte se na podmínky

*1 SRS: zkr. Supplemental Restraint System (dodatečný|přídavný zádržný systém). Efektivní fungování je podmíněno používáním bezpečnostních pásů.
*2 Testována evropská specifikace modelu Levorg.

EyeSight

Špičková technologie SUBARU na podporu řízení.

V Subaru věříme v tzv. KOMPLEXNÍ BEZPEČNOST, jejíž důležitou součástí jsou přednárazové bezpečnostní systémy s hlavním cílem zajistit, aby k nehodám vůbec nedocházelo. Proto jsme vytvořili špičkový systém Subaru EyeSight*1 na podporu řízení. Systém je vybaven dvojicí kamer a podobně jako druhý pár očí sleduje vozovku před automobilem. Snímá barevný prostorový obraz a zajišťuje špičkové rozpoznávání obrazu, téměř stejně dobře jako lidské oči.

Pomocí obrazu z obou kamer pak systém přesně určuje tvar, rychlost a vzdálenost jednotlivých objektů – rozezná nejen jiná vozidla, ale i motocykly, jízdní kola a chodce.*2 Zjistí-li potenciální nebezpečí, varuje řidiče a podle potřeby začne i brzdit, aby napomohl vyhnout se nehodě. Systém EyeSight zvyšuje celkovou bezpečnost, částečně ulehčuje práci řidiči a obecně přispívá k vyššímu pocitu bezpečí na palubě Levorgu.

Adaptivní tempomat

Adaptivní tempomat

Technologie EyeSight*1 nekončí tím, že pouze udržuje přednastavenou rychlost jako tradiční tempomat. Když rozpozná vozidlo jedoucí vpředu, adaptivní...

Funkce upozorňování na kličkování v jízdním pruhu a funkce hlídání jízdních pruhů

Funkce upozorňování na kličkování v jízdním pruhu a funkce hlídání jízdních pruhů

Pokud vás zmůže únava a začnete nezvykle „šněrovat“ silnici nebo ...

Upozornění na rozjezd vozidla vpředu

Upozornění na rozjezd vozidla vpředu

Pokud právě stojíte a systém EyeSight rozpozná, že se kolona opět začala hýbat, funkce upozornění na rozjezd vozidla vpředu (LVSA) dá řidiči pomocí akustického signálu a blikající kontrolky vědět, že nastal čas reagovat.

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu (LKA)

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu (LKA)

Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu byl koncipován především pro použití na ...

Systém přednárazového brzdění<sup>*2</sup>

Systém přednárazového brzdění*2

Pokud systém přednárazového brzdění rozpozná hrozící střet s vozidlem nebo jinou překážkou vpředu, dokáže na ...

Přednárazová regulace výkonu motoru

Přednárazová regulace výkonu motoru

Pokud systém EyeSight detekuje překážku před vozidlem a vy zařadíte k rozjezdu vozidla ...

Zobrazování systému EyeSight na podporu řízení<sup>*3</sup>

Zobrazování systému EyeSight na podporu řízení*3

Provozní stavy a varování systému EyeSight se ve zjednodušené podobě promítají pomocí LED prvků na čelní sklo, aby řidič co nejméně odkláněl zrak od vozovky.

* Podívejte se na podmínky

*1 EyeSight je systém na podporu řízení, jenž za některých jízdních podmínek nemusí fungovat optimálně. Za bezpečnost jízdy vždy zodpovídá řidič, jenž je povinen věnovat pozornost řízení a dodržovat dopravní předpisy. Účinnost fungování systému závisí na celé řadě faktorů, mj. údržbě vozidla, klimatických podmínkách a stavu vozovky. Veškeré podrobnosti k fungování systému najdete v Uživatelské příručce, kde jsou též uvedena omezení systému EyeSight, včetně funkcí popisovaných na webu.
*2 Systém přednárazového brzdění nemusí za všech situací fungovat. Za určitých situací nemusejí být splněny nezbytné podmínky k optimálnímu fungování systému EyeSight – závisí např. na rychlosti jízdy vůči překážce, výšce objektu a dalších podmínkách.
*3 Výbava na přání; součást paketu vyspělých bezpečnostních systémů.

Sledujte nás: