LEVORG
NAVRŽEN PRO REÁLNÉ POTŘEBY KAŽDODENNÍHO ŽIVOTA.
A PRO VŠECHNO, ČEHO V NĚM CHCETE DOSÁHNOUT.
Aktivní bezpečnost
Paket vyspělých bezpečnostních systémů: Systém Subaru pro detekci vozidel vzadu (SRVD)*1*2
Systém SRVD (Subaru Rear Vehicle Detection) prostřednictvím senzorů kolem vozidla upozorňuje na jiné automobily nacházející ...
Paket vyspělých bezpečnostních systémů: Asistent dálkových světel (HBA)*1*2
Asistent dálkových světel přispívá k lepší viditelnosti i bezpečnosti za jízdy v noci automatickým přepínáním dálkových a potkávacích světel Levorgu podle aktuálních jízdních podmínek.
Výhled všemi směry
Nejdůležitějším systémem pro předcházení nehodám v každém vozu Subaru je samotný řidič. Proto byl Levorg navržen tak, aby ...
Brzdy
Kotoučové brzdy na všech čtyřech kolech jsou vzadu osazeny lehkými hliníkovými třmeny k citlivému dávkování brzdné síly. Součástí ...
Stabilizační systém VDC
Stabilizační systém VDC pomocí řady senzorů nepřetržitě sleduje a vyhodnocuje, zda vůz pokračuje ve správném směru dle ...
* Podívejte se na podmínky
*2 Volitelné.
Pasivní bezpečnost
Speciálně rozvržená kabina pro zvýšení ochrany
Pokud jde o otázky bezpečnosti, všechny vozy Subaru překonávají běžně používané postupy, a výjimkou ...
Prstencové výztuže karoserie
Konstrukce karoserie Levorgu s prstencovými výztužemi funguje z pohledu cestujících jako brnění. Je to ochranný ...
Airbagy SRS*1
V případě nehody chrání cestující celý arzenál standardně dodávaných prvků bezpečnostní výbavy, jako jsou čelní ...
Přední sedadla s omezením rizika poranění krční páteře při nárazu do vozidla zezadu
Sedadla byla navržena tak, aby poskytla co nejvyšší pohodlí a mimořádnou oporu za volantem, ale současně i napomohla chránit před poraněním krku v případě nárazu do vozidla zezadu.
Opěrky hlavy na předních sedadlech
Opěrky hlavy, nastavitelné výškově i podélně, byly navrženy s ohledem na cestující různého vzrůstu a s různými osobními preferencemi nastavení.
5 hvězdiček v testech Euro NCAP*2
Levorg stanovuje standard bezpečnosti a ochrany cestujících. Je pečlivě navržen a zkoumán, a i proto Levorg září ...
EyeSight
Špičková technologie SUBARU na podporu řízení.
V Subaru věříme v tzv. KOMPLEXNÍ BEZPEČNOST, jejíž důležitou součástí jsou přednárazové bezpečnostní systémy s hlavním cílem zajistit, aby k nehodám vůbec nedocházelo. Proto jsme vytvořili špičkový systém Subaru EyeSight*1 na podporu řízení. Systém je vybaven dvojicí kamer a podobně jako druhý pár očí sleduje vozovku před automobilem. Snímá barevný prostorový obraz a zajišťuje špičkové rozpoznávání obrazu, téměř stejně dobře jako lidské oči.
Pomocí obrazu z obou kamer pak systém přesně určuje tvar, rychlost a vzdálenost jednotlivých objektů – rozezná nejen jiná vozidla, ale i motocykly, jízdní kola a chodce.*2 Zjistí-li potenciální nebezpečí, varuje řidiče a podle potřeby začne i brzdit, aby napomohl vyhnout se nehodě. Systém EyeSight zvyšuje celkovou bezpečnost, částečně ulehčuje práci řidiči a obecně přispívá k vyššímu pocitu bezpečí na palubě Levorgu.
Adaptivní tempomat
Technologie EyeSight*1 nekončí tím, že pouze udržuje přednastavenou rychlost jako tradiční tempomat. Když rozpozná vozidlo jedoucí vpředu, adaptivní...
Funkce upozorňování na kličkování v jízdním pruhu a funkce hlídání jízdních pruhů
Pokud vás zmůže únava a začnete nezvykle „šněrovat“ silnici nebo ...
Upozornění na rozjezd vozidla vpředu
Pokud právě stojíte a systém EyeSight rozpozná, že se kolona opět začala hýbat, funkce upozornění na rozjezd vozidla vpředu (LVSA) dá řidiči pomocí akustického signálu a blikající kontrolky vědět, že nastal čas reagovat.
Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu (LKA)
Systém pro udržování vozidla v jízdním pruhu byl koncipován především pro použití na ...
Systém přednárazového brzdění*2
Pokud systém přednárazového brzdění rozpozná hrozící střet s vozidlem nebo jinou překážkou vpředu, dokáže na ...
Přednárazová regulace výkonu motoru
Pokud systém EyeSight detekuje překážku před vozidlem a vy zařadíte k rozjezdu vozidla ...
Zobrazování systému EyeSight na podporu řízení*3
Provozní stavy a varování systému EyeSight se ve zjednodušené podobě promítají pomocí LED prvků na čelní sklo, aby řidič co nejméně odkláněl zrak od vozovky.
* Podívejte se na podmínky
*2 Systém přednárazového brzdění nemusí za všech situací fungovat. Za určitých situací nemusejí být splněny nezbytné podmínky k optimálnímu fungování systému EyeSight – závisí např. na rychlosti jízdy vůči překážce, výšce objektu a dalších podmínkách.
*3 Výbava na přání; součást paketu vyspělých bezpečnostních systémů.
Další krok je na Vás...