Důležité informace týkající se vozidla a samotné jízdy jsou k dispozici na displeji, který je prakticky zabudován do přístrojového panelu. Zobrazují se i podrobné údaje o ekologičnosti jízdy a spotřebě – dokonce s možností porovnávání spotřeby mezi jednotlivými jízdami.
Váš Forester nabízí více funkcí hands-free než kterýkoli z předchůdců, a to díky intuitivní technologii rozpoznávání hlasu*2 a integrovanému ovládání pomocí Siri Eyes Free*3*1*4. Siri dokáže propojit kompatibilní produkt Apple*6 s vaším Foresterem, abyste mohli bez držení telefonu kdykoli volat, přehrávat hudbu, kontrolovat e-mailové zprávy nebo prohledávat web.
Item | Symmetrical AWD (All-Wheel Drive) | |
2.0 XT | ||
Lineartronic | ||
MOTOR | ||
Typ | Přeplňovaný, horizontálně uložený, 4 válcový benzinový motor typu Boxer, | |
DOHC 16-ventilů | ||
Vrtání / Zdvih (mm) | 86 / 86 | |
Zdvihový objem (ccm) | 1 998 | |
Kompresní poměr | 10,6:1 | |
Palivová soustava | Sekvenční vícebodové vstřikování | |
Objem palivové nádrže (lit.) | 60 | |
TECHNICKÉ PARAMETRY | ||
Max. výkon (DIN)(kW(PS)/ot. min.) | 177 (241) / 5 600 | |
Max. točivý moment (DIN)(Nm(kgfm)/ot. min.) | 350 / 2 400 - 3 600 | |
Max. rychlost (km/h) | 221 | |
Zrychlení (0-100 km/h)(sec.) | 7,5 | |
Spotřeba paliva*1 | Město (lit./100 km) | 11,2 |
Mimo město (lit./100 km) | 7,0 | |
Kombinace (lit./100 km) | 8,5 | |
Emise CO2*1 | Město (g/km) | 260 |
Mimo město (g/km) | 161 | |
Kombinace (g/km) | 197 | |
POHONNÉ ÚSTROJÍ | ||
AWD | Systém variabilního rozdělení točivého momentu | |
ROZMĚRY A HMOTNOSTI | ||
Celková délka (mm) | 4 595 | |
Celková šířka(mm) | 1 795 | |
Celková výška (mm) | 1 735 | |
Rozvor (mm) | 2 640 | |
Rozchod | Vpředu (mm) | 1 545 |
Vzadu (mm) | 1 555 | |
Minimální světlá výška(mm) | 220 | |
Objem zavazadlového prostoru*2 (lit.) | 1 564 / 1 557*3 / 1 547*4 / 1 540*5 |
|
Obsaditelnost (osob) | 5 | |
Pohotovostní hmotnost (kg) | 1 647 | |
PŘEVODOVÉ ÚSTROJÍ | ||
Gear ratio | Režim D (Lineartronic) | 3,505 - 0,544 |
1. převodový stupeň | 3,505 (man. I, S) / 3,505 (S#, nebo man. S#) | |
2. převodový stupeň |
2,238 (man. I, S) / 2,270 (S#, nebo man. S#) |
|
3. převodový stupeň |
1,641 (man. I, S) / 1,752 (S#, nebo man. S#) |
|
4. převodový stupeň |
1,194 (man. I, S) / 1,417 (S#, nebo man. S#) |
|
5. převodový stupeň |
0,880 (man. I, S) / 1,170 (S#, nebo man. S#) |
|
6. převodový stupeň |
0,611 (man. I, S) / 0,968 (S#, nebo man. S#) |
|
7. převodový stupeň |
0,785 (S#, nebo man. S#) |
|
8. převodový stupeň |
0,611 (S#, nebo man. S#) |
|
Zpátečka |
2,345 | |
Final drive axle ratio | 4,111 | |
Poměr mezi nejvyšším a nejnižším převodem | 6,443 | |
KAROSERIE | ||
Řízení | Hřebenové s elektrickým posilovačem |
|
Zavěšení (nezávislé všech kol) |
Přední | Vzpěra McPherson, vinuté pružiny |
Zadní | Double wishbone typ, vinuté pružiny | |
Poloměr otáčení (m) | 5,3 | |
Brzdy | Přední | Kotoučové s vnitřním chlazením |
Zadní | Kotoučové s vnitřním chlazením |
|
Kola / Pneumatiky | 225/55R18 98V, 18x7"J ET +48 |